Минуло два місяці з початку карантину. Запобіжні карантинні заходи негативно вплинули на соціально – економічний стан усіх держав світу. Різко підвищився рівень безробіття. Протягом карантину нашим урядом запроваджено низку законодавчих змін для спрощення отримання допомоги по безробіттю.
Хоча з 11 травня і відбулося послаблення карантину, але ситуація ще зовсім не стабілізувалася, тому залишаються люди, які потребують підтримки та психологічної допомоги. Служба зайнятості й надалі зосереджена на наданні послуг, але в дистанційному форматі. Для цього використовує різні комунікації такі як skype, viber, watsapp, messenger.
Профорієнтаційна робота також ведеться онлайн. Фахівці Дергачівської районої філії Харківського обласного центру зайнятості намагаються максимально пом’якшити психологічний стан клієнтів у період карантину та надати повну інформацію про права та обов’язки безробітних, вказують на професійні можливості людини та джерела пошуку роботи, проводяться вебінари, індивідуальні консультації, телефонні розмови .
Сподіваємося, що поради наших спеціалістів допоможуть безробітним у пошуку роботи після закінчення карантину.