Працює офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю - «гаряча лінія» 1539.
Для оформлення звернення на жестовій мові натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.
Заповніть: ім’я, номер телефону, електронну пошту.
Очікуйте на підключення перекладача жестової мови.
Яку інформацію ви можете отримати:
• про субсидію від держави;
• про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
• про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
• як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
• про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
• як оформити грошові виплати при народженні дитини;
• про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.
На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю.
«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.
Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для вирішення питань по суті та надання відповідних роз’яснень.
«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.
Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» за допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.